Maatregelen Coronavirus

Jazeker, wij bezorgen momenteel zelfs iedere dag (m.u.v. zondag) om jullie huisdieren evengoed van producten te kunnen voorzien zonder dat je daarvoor naar de winkel hoeft te komen.

Dat kan, dan zetten we je pakketje bij de voordeur.

Ja, uiteraard nemen we gepaste maatregelen. Voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers, houden onze bezorgers momenteel 1,5 meter afstand. We lopen nu even niet mee naar binnen maar zetten alles voor de deur zodra je open doet. Daarnaast wordt na iedere betaling het pinapparaat ontsmet. Bij voorkeur betaal je van tevoren via iDeal zodat we fysiek contact zoveel mogelijk kunnen vermijden.

Bestellen

Plaats producten in je digitale winkelmandje. Als je de bestelling plaatst met een account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig zodat we weten waar de bestelling naartoe moet.

Mocht je je bestelling willen annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice, vermeld in het bericht je order nummer.

Neem contact op met de klantenservice om de bestelling te wijzigen, vermeld hierbij je ordernummer.

Wij doen ons best om alle producten op voorraad te houden. Als een product niet op voorraad is wordt dit zoveel mogelijk vermeld op de productpagina. Mocht het onverhoopt gebeuren dat een product is besteld dat toch niet op voorraad blijkt te zijn, nemen wij met u contact op om dit op te lossen.

Weet u niet meer welk product u normaal heeft? Bel naar de winkel en een van onze medewerkers zal dit opzoeken op uw klantenkaart. Wij raden aan om dan bij de bestelling een account aan te maken, hierdoor kun je het product later terugvinden in de bestelgeschiedenis. Zo hoeft u zelf niets bij te houden.

Uiteraard worden de grote zakken erbij gezet op uw balenkaart door een van onze winkelmedewerkers.

Onze medewerkers zullen via het opgegeven factuuradres in het klantenbestand kijken of hier een kaart aan gekoppeld is. Wanneer dit het geval is, worden de punten natuurlijk bijgeschreven. Heeft u nog geen klantenkaart? Geef dit bij het afrekenen bij bestelnotities aan en wij zullen een klantenkaart aanmaken.

Mist u een artikel dat u normaal bij ons in de winkel koopt? Geef het aan als bestelnotitie bij het plaatsen van de bestelling, en wij zullen het product handmatig aan de bestelling toevoegen indien voorradig. Hier krijgt u vervolgens een nieuwe bestelbevestiging van met een betaallink.

Heeft u een kortingsbon? Overhandig deze aan onze bezorger, hij zal de korting verrekenen. Kies in dit geval bij voorkeur voor ‘betalen aan de deur’.

Betalen

Op onze webshop kun je online betalen met iDEAL, Bancontact of Apple Pay. In de Regio Weert kan er ook gekozen worden voor betalen aan de deur via pin of contant.

Ja. De gehele webshop bevindt zich in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje bovenin je browser.

Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je betaald hebt. Bij betalingen via iDEAL, Bancontact of Apple Pay kan het tot één uur duren voordat we de betaling binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.

  • Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot de hierboven vermelde termijn voorbij is. Heb je dan nog niks ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, met behulp van je ordernummer kunnen we zoeken waar het mis gaat.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.

Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Binnen 3 dagen staat het bedrag weer op je rekening, beloofd.

In ‘Mijn account‘ kun je de status van je bestelling bekijken, wanneer hier ‘terugbetaald’ staat zou het geld binnenkort op je rekening moeten staan. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag binnen 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bezorgen en ophalen

Wij doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen, hieronder vind je een schatting van de levertijd per verzendregio.

Regio Weert

(Weert, Nederweert, Nederweert Eind, Ospel, Stramproy, Budel, Maarheeze, Heythuysen en Leveroy)
In de regio Weert bezorgen we met eigen vervoer, bekijk in onderstaande tabel wanneer je je bestelling kunt verwachten. Als je niet voor ‘bestellen voor’ de bestelling geplaatst hebt, komen we het de eerstvolgende bezorgdag afleveren.

Dagen

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag

Bestellen voor

15.30
15.30
15.30
15.30
15.30
14.30
Geen bezorging

Bezorging tussen

16:00 – 18:00
16:00 – 18:00
16:00 – 18:00
16:00 – 18:00
16:00 – 18:00
15:00 – 17:00
Geen bezorging

Rest van Nederland en België

Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, werken we samen met drie bezorgpartners: PostNL, DHL en DPD. Gemiddeld zullen de pakketten binnen 1-3 werkdagen bezorgd worden. Wanneer wij je pakketje verzonden hebben ontvang je een email met een track & trace nummer, houd dit in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Regio Weert (Weert, Nederweert, Nederweert Eind, Ospel, Stramproy, Budel, Maarheeze, Heythuysen en Leveroy)
Verwacht u niet thuis te zijn? Geef bij het afrekenen bij bestelnotities een gewenste bezorgdatum aan, of geef aan dat we het met uw toestemming aan de deur mogen zetten.

Rest van Nederland en België
Afhankelijk van de bezorgdienst wordt een pakketje 1 of 2 keer aangeboden aan de deur, als de bezorging dan niet gelukt is wordt deze bij een servicepunt in de buurt afgegeven. Houd je track & trace nummer goed in de gaten voor actuele informatie.

Helaas is dit op dit moment (nog) niet mogelijk.

We bezorgen in heel Nederland en België, met behulp van een aantal verschillende vervoerders.

Regio Weert (Weert, Nederweert, Nederweert Eind, Ospel, Stramproy, Budel en Maarheeze)
In de regio Weert bezorgen we met onze eigen vervoersdienst

Rest van Nederland & België
In de rest van Nederland en in België bezorgen we met een externe vervoerder, zoals PostNL, DHL of DPD, afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakketje.

Wanneer je bij het afrekenen je adresgegevens invult zullen de exacte verzendkosten berekend worden. Hieronder vind je een overzicht.

Regio Weert (Weert, Nederweert, Nederweert Eind, Ospel, Stramproy, Budel en Maarheeze)
In de regio Weert bezorgen we vanaf €25,- gratis, anders bedragen de verzendkosten €5.

Rest van Nederland
In Nederland (buiten regio Weert) bezorgen we vanaf €50,- gratis, anders bedragen de verzendkosten €4,95.

België
In België bezorgen we vanaf €50,- gratis, anders bedragen de verzendkosten €7,95.

Retourneren en ruilen

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice of kom naar onze winkel.

Je kunt binnen 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Je hebt 2 opties:

  • je product ruilen voor een ander product.
  • je product retourneren en je geld terug laten storten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd te retourneren. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

De verzendkosten voor een retour wanneer wij deze komen ophalen zijn voor eigen rekening en bedragen €4,95 voor Nederland en €7,95 voor België wanneer je gebruik maakt van ons label. Dit bedrag wordt ingehouden van de terugstorting. De bestelling kan ook in onze winkel geretourneerd worden of je kunt gebruik maken van eigen frankering, hiervoor worden geen retourkosten gerekend.

Bijna altijd wel. Maar het is wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Daarnaast zijn de retourkosten voor eigen rekening. De verzendkosten voor een retour zijn voor eigen rekening en bedragen €4,95 voor Nederland en €7,95 voor België wanneer je gebruik maakt van ons label. Dit bedrag wordt ingehouden van de terugstorting. De bestelling kan ook in onze winkel geretourneerd worden of je kunt gebruik maken van eigen frankering, hiervoor worden geen retourkosten gerekend.

Jazeker, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

De verzendkosten voor een retour wanneer wij deze komen ophalen zijn voor eigen rekening en bedragen €4,95 voor Nederland en €7,95 voor België wanneer je gebruik maakt van ons label. Dit bedrag wordt ingehouden van de terugstorting. De bestelling kan ook in onze winkel geretourneerd worden of je kunt gebruik maken van eigen frankering, hiervoor worden geen retourkosten gerekend.

Als je via iDeal betaalt hebt, betalen we je binnen 3 werkdagen terug. Hoe snel je het geld vervolgens op je rekening hebt, hangt af van je bank. Na 5 werkdagen nog geen geld op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Aan de deur betaald? Dan verrekenen we het bedrag meteen wanneer we de bestelling op komen halen, of wanneer je het terug naar de winkel brengt.

Oei, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Meld dit bij onze klantenservice, en we zullen dit zo snel mogelijk oplossen.

Meld dit bij onze klantenservice en wij zullen de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk naleveren.